2022. július 28., csütörtök

Zöldségfasírt, zöldségtócsni, cukkini, répa

Répafasírt

Recept innen

20 dkg sárgarépa + 5 dkg trappista - kis lyukú reszelőn lereszelni

2 tojás + 3 el zsemlemorzsa + 1 tl petrezselyem + só, bors

Jól összekeverni, a pogácsákat zsemlemorzsába forgatni, olajben kisütni


Cukkinitócsni

Recept innen

300 g cukkini - lereszel, sózni, 15 percet áll, kinyomni

Bele bors, 30 g liszt, 1 gerezd reszelt fokhagyma, 50 g sajt, 1 tojás


A cukkinist most csináltam meg, DUPLA adaggal 12db lett.

A 300g cukkini az egy közepesen nagy salátacukkini. A 30g liszt az egy jó evőkanál.

A lisztet kimértem (elsőre), a késes aprítóba, beletettem a sajtot, összedaraboltam apróra.

A fokhagymát nem dupláztam, hanem egy nagyobb gerezdet reszeltem le.

Tettem még bele kb. 2ek szárított petrezselymet is.

Kevés olajon kell sütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése